Some text some message..
Some text some message..

دیدنی مثل پنجره‌ای رو به دریا

فیلم خودش در مقام منتقد ظاهر می‌شود. انتقادی صریح و به موقع بر صدسال قمپز و برج عاج‌نشینی جماعتی که اول بیانیه‌هاشان نوشتند خانواده تئاتر و در پستوی روشنفکری تعیین تکلیف کردند‌ و از سالن‌هایی که دهه‌هشتادی‌ها اسمش را نشنیدند از قصد خاطره گفتند تا بفهمانند قدمت دایناسور دارند.

ادامه مطالعه

مهارت‌های ضروری بازیگری که باید بر آن‌ها مسلط باشید

   دیده‌اید گاهی ایفای نقش‌های درخشان بازیگران سینما و تئاتر مدت‌ها در ذهن شما باقی می‌ماند؟ حتماً دیده‌اید و از آنجایی که خواننده این مقاله هستید حتماً از خودتان هم پرسیده‌اید چگونه؟ بازیگران حرفه‌ای همه‌شان در اجرای یک سری ترفند و تکنیک تفاهم دارند. قضیه که فقط استعداد نیست. استعداد به جای خود اما نکاتی که در این متن به آن‌ها اشاره می‌کنیم آن چیزی است که بازیگر خوب را از بازیگر معمولی جدا می‌سازد.

ادامه مطالعه

سلیقه‌ است دیگر آقا پیمان باید ببخشید!

اظهار نظر پیمان قاسم‌خانی نویسنده و طنزپرداز نام‌‌آشنا نویسنده ساده‌لوح این مطلب را تا حد خریدن بلیط کنجکاو کرد و به یکی از سالن‌های سینما کشاند.

ادامه مطالعه

چطور در جلسه تست بازیگری بدرخشیم

ما شما را با بهترین تاکتیک‌ها در مورد اینکه چگونه از رقبای خود متمایز شوید، به علاوۀ نکاتی در مورد آگاهی از نشانه‌هایی که آیا مسئول انتخاب بازیگر توجهش به شما جلب شده است آشنا می‌کنیم.

ادامه مطالعه

بهترین تمرینات آماده‌سازی برای بازیگری

هیچ بازیگری بدون فرآیند آماده‌سازی مناسب آماده نیست. برای ارائه یک نمایش عالی باید بر بدن و
صدای خود تسلط کامل داشته باشید و در این راه تمرینات بازیگری نخستین گام مهم‌اند. حتی تمرینی
مختصر که بتواند بدن شما و ارتباطتان با آن را بیدار کند مفید و ثمربخش است. برای آشنایی با تمریناتی
که هم مبتدیان و هم اجراکنندگان باتجربه می‌توانند با آن وارد میدان عمل شوند به خواندن این متن ادامه
دهید.

ادامه مطالعه

روایتی بدیع از همان روایت سابق

«فریمانت» که از نام شهری در کالیفرنیا برگرفته شده آخرین فیلم «بابک جلالی» کارگردان ایرانی‌‌تبار و برنده جایزه بهترین کارگردانی در جشنواره «کارلووی واری» است. داستان دختری به نام «دنیا» که مترجم ارتش آمریکا در افغانستان بوده و با سرکار آمدن طالبان به شهر فریمانت پناه آورده است.

ادامه مطالعه

قهرمان نجات غریق، کارگردان غرق شعار

اورکا فیلمی است پر از تیپ‌های سیاه و سفید که تاکیدش بر خوب یا بد بودن آدم‌ها ناخواسته آن را وام‌دار سنت تعزیه کرده است.

ادامه مطالعه

چگونه با رد شدن در جلسه تست بازیگری کنار بیاییم؟

هر چند نه شنیدن در تست بازیگری آسان نیست اما بازیگران زیادی با آن مواجه شده‌اند. طبیعی است که انتخاب نشدن شما برای یک نقش اثر بدی بر روحیه‌تان می‌گذارد منتها مطمئن باشید آن‌هایی به هدف می‌رسند که دست از تلاش خود نمی‌کشند.

ادامه مطالعه

رد خون و تبر بر سرو تاریخ سینمای ایران

این کشتن پهلوانی است که با یک بلیط پاریس-تهران برگشت و با سماجت و جان‌سختی حریف را خاک کرده بود و دیار سینما را فتح کرده بود که به قتل رسید تا به جز دست خونی نصیبی برای قاتلش نگذارد.

ادامه مطالعه

رعنا آزادی‌ور؛ از مارمولک تا قهرمان

یافتن دوست سخت و حفظ دوستی از آن هم سخت‌تر است». در مدرسه همواره این جمله را از زبان معلم شنیده‌ایم. جمله‌ای مهم که به اهمیت رابطه دوستی می‌پردازد اما عین این جمله در بازیگری نیز صدق می‌کند: «رقم زدن بازی‌های ماندگار در سینما و تلویزیون سخت است اما تکرار آن کیفیت از بازیگری در آثار دیگر سخت‌تر است.» شما

ادامه مطالعه

جسی آیزنبرگ؛ نابغه یا بازیگر؟

تمام آنچه بازیگران مختلف در فیلم‌‌ها و سریال‌های گوناگون به مخاطب خود ارائه می‌دهند، مجموعه‌ای از نقاط ضعف و قوت آن بازیگر در اجرای کاراکتر مورد نظر است. هر بازیگری، نقاط ضعف و قوت دارد و تمرکز بر تقویت این نقاط قوت باعث می‌شود تا پلی مستحکم میان بازیگر و مخاطب برقرار شود. قدرت بدلکاری جکی چان و تام کروز،

ادامه مطالعه

نقد و معرفی سریال می‌خواهم زنده بمانم؛ همه چیز بر مبنای احترام به مخاطب

روزهای خوبی را در تولید و پخش سریال سپری نمی‌کنیم. تلویزیون دیگر خودش هم پذیرفته است که نه آثار مقبولی را به نمایش می‌گذارد نه انگیزه‌ای برای این کار دارد و نه سا‌زوکار خود را در این راستا تغییر می‌دهد. با ظهور رسانه‌ای تازه به نام شبکه نمایش خانگی کارگردانان بسیاری به این رسانه روی آوردند و با تولید آثار

ادامه مطالعه

هدف سایت بانی کستر آموزش و معرفی هنرمندان سینما و تئاتر از سراسر ایران هست. اگر هنرمندی میتونی برای آموزش و معرفی خودت رایگان پروفایل بسازی و اگر تولید کننده هستی میتونی رایگان فراخوانت رو منتشر کنی. 

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

© تمام حقوق این سایت متعلق به بانی‌کستر است. 

طراحی و توسعه با ❤️ توسط تیم بانی‌کستر